wtorek, 18 marca 2014

Bądź modny! (:

Hej. To kolejny post z pomysłów Julki (Modelka-Alex-Russo)
Jak już zauważyliście- nie umiem się ładnie ubrać ;D
Ale mi się tam podoba ;33
Więc tak. Zrobię parę podpunktów tematycznych (;

1. Look z różnych krajów

Ja akurat mam look Szwedzki :

Ale mogą być też inne kraje np. O(flagi na policzki)

Zrobię look dla :
Finlandii!
I oto efekt C;
Teraz inne looki

2. Styl luźny ;)

Oto efekt ;)
Przechodzimy do kolejnego

3. Old Lady


4. 17-sto wieczna uczennica 

Nie chodzi o taką starą uczennicę tylko o strój uczennicy z 17 wieku :)
Każdy look ,który zrobiłam jest NIE DLA VIP! Wiem...Nie są tanie ale majątek to to wielki nie jest.Ale wiem ,że nie jest to bardzo tani look bo ja ze 3 mies. temu miałam góra 500 sc ;//
To tyle. Łapajta zdj. z Klaudią :D

2 komentarze: