poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Szalona Zuzia XD

No ,więc cześć :3 Wakacje powoli dobiegają końca :C Ja miałam wstawiać więcej postów no ,ale cóż..  Mogę wam dać jedynie moją wiadomość do Martina XD
Tak dokładnie... Napisałam do Martina Garrix'a :O
Sama się sobie dziwię..Ale co jest najgorsze to to ,że może mi odpisać ! :O
A ja i tak wszystko przez tłumacza napisałam ,a jak mi odpisze to pownie powie ,że dużo błędów gramatycznych zrobiłam XD. Ale no nic... Napisałam tak :
Mówię wam jak ja się bałam.. Kompletnie nie wiedziałam co napisać..  Zazwyczaj to wiem co pisać ,a teraz... No ,ale napisałam ;) Za chwileczkę wysyłam. I tak wiem ,że nie dostanę odpowiedzi  :D 
Nie myślcie sobie.. Bo zapewne dużo dostaje takich 'listów' dziennie :)
Więc to jest szansa 1 do 1000000 ,że akurat do MOJEJ wiadomości się dokopie ;\ Nie mam na co liczyć :)
I to tyle co chciałam napisać.. Trzymajcie się! Miłych wakacji :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz