piątek, 22 listopada 2013

Heyy ! Nowy konek + pare przydatnych informacjii :)

Na początku nie mogłam się zalogować ale już wszystko ok ;) Teraz powiem wam o nowym konku ! Nazywa się " Best Friends Forever ! " Z tego mojego tłumaczenie wynika ,że znaczy ,że to konek o naj znaj :) Rymowanka :D Pewnie każdy może sb przetłumaczyć ;) Dobra teraz pokaże wam te " specjalne dodatki "
* Cały konek ( w nowościach )
* Animacje 
* Tło do filmów
* Ubrania
I to tyle w tym temacie :) A w paincie nie chciało mi się obrabiać :D Teraz drugi temat ... Bardzo poważny ... 

HAKERZY NA POLSKIM MSP

Jak sam tytuł wskazuje temat jest poważny . Z moich źródeł wynika ,że hakerzy byli od początku msp ,ale i będą na msp ... Do końca . Mamy wiele harerów np. :
- The Doll
- Anonymouse 
- TheClown 
itd. Pokażę wam pare ich profili  :
 Anonymouse :
Nie moge dać jej grafa ani dodać do znay ,więc się dziwię jak mogła dodać ją na dziewczynę kitulencja41 O.o
The Doll :
TAK wygląda prawdziwa The Doll .  Ma krótkie związane włosy , różową sukienkę i  takie ... Zaszyte oczy . Nie wiem co tu jeszcze mam opisywać ;)
U nas ( na szczęście ) Nie ma prawdziwych " TheClown " Więc nie pokaże wam oszustów. 
Dobra sama nwm co mam jeszcze tu pisać :D . A i PROSZĘ WAS , BŁAAAAGAM !!! Obejrzyjcie mój nowy film ! Ja się bardzo starałam ,a jest tylko 1 wejście :( Chyba nie chcecie nowego filmu :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz