środa, 6 listopada 2013

Kicz , kicz i jeszcze raz KICZ !!!

Hej :) Ten post będzie o ludziach ,których kicz już to podstawa 
1. Pierwszy będzie ... marek0015 !
Jaki romantyk xd ( status , chodzi mi o status :) Mi się to NIEPODOBA !!! Gdybym prowadziła " Gwiazdy na dywaniku ( msp version ) " ( jakby coś to jest program na polsat cafe ) Dałabym 0 !!! Jak dla mnie tandetne ubranka z bazaru x-o !!! 
2. Chciałam wyszukać naja anja ( przestawić literki i będzie to samo xd ;D ) O nazwie Grzesko ( ja zawsze czytam Grzesio :) I ile mi tych Grzesków się wyszukało :D

Ale wszyscy tak samo jak nasz Grzesko ... Pokryci kiczem do kości :) Sprawdzałam co niektórych i wyglądali IDENTYCZNIE !!!  Niestety ...  Nie mg zna;eźć Grzeska ;C Zadowolicie się Dirkiem ?
( A ja głupia czytam zawsze Drink ;D ) 
A tutaj mały screenik :)
Nie paczać mi w znay !!!! A oto Drink :D Żartuje Dirk :) Postać głównie znana z chodzenia z Theyl'ą :)
Za wiele o nim nie wiem ale wiem ,że kicz to podstawa u niego ;) Daję 1/10 :)
Teraz znalazłam jakąś mena0166 :O Dziwne ....
Tak czy owak weszłam na profil ... Jezuu ! Ile tu kiczu !!! Jprd !!! Nie znam jej ale daje ocenę 2/10
Screen :)
A teraz naj mojel kol z msp ;) Jakiś jacekvv :)
Tandety tu pełnoooo ;C NIKT TU JUŻ NIE UMIE SIĘ POŻĄDNIE UBRAĆ ? A tak ... To post o kiczu :) A oto ten " słynny " jacekvv
Yhhh ... Daje 5/10 :) Gdyby nie ten tatuaż na twarzy byłoby lepiej ;P Ale i tak wygląda jak 80-sięcio latek przez ten sweter ;) To tyle :) W następnym poście zrobię post z ludźmi którzy bardzo ładnie się ubierają :)
To tyle :) Trzymajcię się ! Cześć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz