poniedziałek, 4 listopada 2013

Ehhh... ;C
Witam was ! Przepraszam , że tak długo nie pisałam ( to chyba was ucieszyło (: ) Ale poszłam do Pauliny na Halloween (:  Czy było fajnie ? NIE !!! Gmina ( może nawet powiat ) razem z kościołem zroganizowało akcję przeciw Halloween ! ;C I zebrałyśmy tylko 5 cukierków ( chodziłyśmy na 2 ulice ;D ) No ale do tematu ;) Więc wgl. mi nie pomagacie !!! Na każdym ktoku chyba chcecie mi zrobić przykrość !!! Proszę ,a  nawet błagam " Obejrzyjcie mi film ! Ten jeden tytlko 1 min " Ale wy co ?! Ja robię film 3 godz. ( komp się zacina ;C ) A patrze następnego dnia ,a tu 0 wejść ( albo 1 ) Ja się staram ,a wymnie nie szanujecie ! Teraz będę wchodzić na  Niemieckie msp (: Mój login : National Girl . Będę na Ang. msp :) Login : Kingaa 192  . A i na  Niemieckim msp mam jeszcze konto : juzia520 . Przykro mi się też zrobiło jak zobaczyłam 1 głos w ankiecie ,który mi poprostu złamał serce ;(
I postanowiłam na jakiś czas ( Chyba człowieku ,który dał na to głos urażę cię ) Nie robić filmów ;c. Ale ciesz się (:
1. Złamałeś mi serce ! I co ? Fun ? (:
2. Nie będziesz musiał oglądać filmów przez ok 4-5 mies (:
A i PROSZĘ napisz w komentarzu nick do twojego konta msp to cię usunę i już nie będziesz musiał karać swych pięknych oczu mymi obrzydliwymi filmami ;C
To tyle (: Papa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz