wtorek, 22 października 2013

POMOCY !!!

Zaraz przejdziemy do tego tematu ale najpierw pare ogłoszonek ;)
Więc tak ... Kochani parafiani ! Po pierwsze bardzo się na was zawiodłam ;C Zawiodłam się ,ponieważ mam tylko 2 wejścia na filmie ;C To bardzo przykre bo ja też bym chciała troszkę zarobić ,a WY mi szansy nawet nie dajecie ;C dobra ... Może przejdźmy do tej drugiej sprawy ,która jest co nieco podobna do pierwszej C; A mianowicie ... PROSZĘ WAS JUŻ ,KTÓRYŚ RAZ O DODAWANIE DO FILMÓW  :) 
Tak ... Też w ten sposób chcę zarobić ale i WY wtedy zarobicie (: Jak ? Każdy chyba wie ,że jak ,ktoś mu looknie film to dostaje 25 sc no nie ? Ja jestem taka ,że jak ,ktoś dodaje mnie do filmu to momentalnie muszę go obejrzeć ;) I trzecie sprawa ( chyba ostatnia ;) Robienie mi looków ;) Ja bardzo lubie patrzeć jak ktoś zrobi mi looka i ZA KAŻDEGO DOBREGO ( dobry - taki ,który mi sie spodoba ) DAJE GRAFA !!! Więc chyba się opłaca bo ode mnie dostajecie od 100 fame w górę :) A teraz temat ;)
Więc tak ... Chciałam zrobić przezroczysty nagłówek na bloga :) Weszłam na bloga : >>klik<< ( nie obrażam ani nic :) I przy 5 punkcie się załamałam o.o ...NIE MG USUNĄĆ TŁA Z TEGO " NAGŁÓWKA " Kto pomoże ? Za dobrą odc. dam grafa i prezent z l.ż . Powtarzam : ZA DOBRĄ ODP. A nie ,że napisze ktoś w kometarzy np. : "Przyciśnij długło to do kasowania ( ja zapomniałam jak to się nazywa ;) i już ! Liczę na tego grafa i prez z l.ż :)" Ja muszę sprawdzić czy dobra i odpowiem Ci czy dobrze czy nie ;) ALE TYLKO 1 OS. DOSTANIE !!! Nie mam tyle sc ( bo nie oglądacie mi filmów ) takto by wszyscy dostali za dobre odp. ,a za złe grafa ;) I to chyba tyle ;) Pamietajcie ! Nie jesteście sami na msp ;) To ... ,że ja wam nie dam grafa bo 50 min czy 30 min temu dałam ,komuś to odrazy nie wkurzajcie się na mnie bo ta osoba mnie poprosiła pirwsza ( albo sama jej z dobroci dałam :) ,że ja wam teraz seka / filma bo się teraz wymieniłam z kimś innym ;) Ja tak jak wy POTRZEBUJĘ PIENIĘDZY !!! i to tyle i teraz focia na pożegnanko ;) :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz