wtorek, 22 października 2013

Przerwa ♥

Cześć kochani ! Już na wstępie chcę podziękować za tak ciepłe przyjęcie bloga! Jesteściie najj ;*
Ale do tematu :) Robię pzrerwę ponieważ :
- Szkoła ( co wiąże się z nauka ,a moje oceny są mizerne ;C )
- Nie chcecie mi oglądać filmów ! To mnie bardzo smuci ;C
- Msp się strasznie zmieniło ! Kiedyś ludzie sobie pomagali ,a teraz ?! " Dasz prezent ? " , " Obejrzysz mój film ? " i najgorsze : " Chcesz vip'a na rok ? :) " Ja miałam tu konto od 2011 ( nie to lecz inne ale to długa historia ;) Byłam na tym innym koncie tak mniej więcej jak zaczynał sie ten konkurs z lekarzami .
Właściwie to nie przerwa tylko będę wchodzić :

W weekendy i wtedy ,kiedy będę miała czas :) 
I to tyle ;) Papatki ! ;* 
I jeszcze raz WIELKIE podziękowania dla Modelka - Alex Russo ( sorki jak nie tam gdzie trzeba wstawiłam myślnik ;* )  za : 
- Pomoc przy stworzeniu tego czegoś z tym czymś ,które ma w sobie to coś xd ! Tak zwany blog : 
I tyle ;) Bayu ;* 
Zuzia50055 ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz