środa, 30 października 2013

Nawet nwm jak nazwać ten post :D O jest nazwa :)


Cześć ! Sorki ,że tak długo nie pisałam ( pewnie się strasznie nie stęskniliśle ;D  ale na serio to mowie :) Ale wiecie ... Miałam ... KARĘ ;CC Ehhh.... W niedziele mama z 10 razy mi mówiła : WYŁĄCZ TEN KOMPUTER !!! . No ... Nie wyłączyłam ;D I jest efekt ;) Ale ja się sekówkami wymieniałam ! Mam dla was ( niektórych ) ale.... Chyba odchodzę z msp ;C . JA niekchce tego robić ! Ale wy mi wgl nie pomagacie ! Brakuje mi tylko 212 tyś ;C gdybyście mi pomagali to bym miałam już za ok. miesiąc 15 lvl ! Ale z waszą pomocą zejdzie się jeszcze 3-4 mies ;(
To chyba tyle ;< Jeszcze link do słuchanie se muzyczki :) >>Kliknij i posłuchaj se<< 
Papatki ;* 
Myślę ,że coś do was dotarło ! Jeśli nie - To jest mój ostatni tydzień ;C ( Ale szantaż xdd ;D )  
PRZYNAJMNIEJ FILM MI OBEJRZYJ !!! Proszę :)
Ps. Daj komka pod tym postem :) Może zmienię decyzję ;)
Papaty ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz