poniedziałek, 21 października 2013

Poniedziałek ♥

Hej ! Już na samym wstępie chcę was powiadomić ,że wiem ,że to blog o msp i tego nie naruszę ale najpierw opowiem o dzisiejszym dniu ,który nadal trwa ;)
Wię tak ... Pierwszy przedmiot jaki dziś mialam to wf... JA NIE JESTEM DOBRA Z WF'U !!! I z tąd te różne obelgi ;C Ale dziś nawet dało się przeżyć ;D Na początek nasza "rozgrzewka " ( dokładnie nwm jak to się piszę :) Raczej to nie była rozgrzewka ,a katurga !!! 7 kółek wokół całej hali sportowo-widiwsikowej ?! ( tak dokładnie się to nazywa ,ale i tak wszyscy w łącznie ze mną móią na to " sala od wf'u :P " ) A potem ... Koszykówka z Vb ;C ja byłam z : Wiktorią , Patrycją , Dominiką , Natalką i ja też ;P Wygrałyśmy 2 do zera !!! DWA DO ZERA !!! Oczywiście my miałyśmy 2 :D Potem polski ,którego nie było bo Pani od Polskiego jest chora :) Ale był Harry Potter cz.1 ! Po angielsku ( bo zastępstwo z panią od anglika ) Ale z napisami ;) Potem plastyka ... Oglądaliśmy film pt. " Jaskinia zapomnianych snów " ( całkiem ciekawy tytuł nie ? ) Chciałam dać wam link do obejrzenia ale nie znalazłam tego filmu na yt ;c A poztem najgorszy przedmiot ... Matematyka ;C to był koniec mojego udanego dnia ,ponieważ dostałam 2+ ze spr,a bym się tak tym nie przejmowała ( nie no przejmowałabym się ;D ) ale 1 pkt brakowało mi do 3- . No i to tyle o moim dniu teraz pora na msp ;) 
Dobrze może zaczne od ... Zareklamowania mojego nowego filmu pt. " Sekret przyjaźni odc.1 " Proszę o obejrzenie i komka ;) Pozytywny czy nie mam to w dupie ale ,żeby był !!! Lubie je poprostu czytać ,a nie przejmuję się jak ktoś napisze np. : " Film cały mi się niepodobał , muzyka fatalna , aktorzy do bani ... 1/5 " Bo to tylko świadczy o tym ,że mi zazdrości  ,że stać mnie na tyle muzyk , że mam takich przyjaciół ... Albo serio mu się niepodobał i jest krytykiem ;D No to teraz pare stylizacji z 3 ostatkich konkursów ;) Z tego nowego nic nie umiem dobrać xd. To będą 3 po tym :)
Tu nic nie ma dla vip'ów Jak was stać to możecie takie coś kupić ja nie moge bo mam 85 sc ;D
Tu jedynie buty są dla vip'ów ,a reszta to nie ;)
Ten następny ( od tyłu ) po tym jest dziwny i nic nie chce mi się dobierać :D Robie ten baby zoo czy jak to tam ;)
Tylko ten komplet bluzka-spodnie są dla vip ( chyba tylko to :) Ja dokładnie niw wiem jak się robi te stylkizacje c; Robie to pierwszy raz i nie mam doświadczenia :D I przepraszam za te marne światło ;C Jak przed sekundką napisała : " Robie to pierwszy raz ! " ( i chyba już ostatni ;) TYLKO BEZ SKOJARZEŃ ! xd . To tyle w tym krótkim pościku ;) Ta i owsze to kródki pościk ;) Ja napisałam dłuższe wypracowanie o wycieczce do Krakowa ! ( 3 dni 8 stron xd ) No więc pap ! I moja faocie ( msp'owa )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz